Sunday, September 20, 2009

~...Salam Lebaran 09...~

Raya je la w/p final exam start raya ke4.. hahaha..
well, 1st raya aku kat kg Pekan belah ayah aku
Hari Jumaat lg aku dah blk kg.. *nak bkr lemang la kononye*..

hr nie 1st raya, agak arr penat..
Mak aku ckp:

" Hari nie rumah kite terttp, kita pergi raya rmh org, esok br bukak"
..hahahaha..

xde ape sngt nak citer, tgk gmbr jer la..
..1st raya aku pki bj kurung red maroon..
mmg *spesen plak ngan adek2 laki aku*


..my siblings..

..snap kat cermin.. xde keje..

baby yg tgh sumbat kuih raya.. haha.

ok.. nie cincin tunang aku.. ngehehe..



..SALAM RAMADHAN al-MUBARAK 09..
..MAAF ZAHIR & BATIN..




3 comments:

Aisyah Shams said...

cincin tunang??
h0h0h0~~

kenyataan atau cubaan???
x bek menipoo kat cni lg2 ngan bdk2 jiwe naive* cam 'aku' ..

*luruih senarnyer.. hahaha

aLam maya said...

ooo dah bertunang.
wey aku buat rumah terbuka ni. datang jgn x dtg.

salam lebaran!
maaf zahir batin.

Alia Ramley said...

to aisyah:
terpulang nak percaya atau x..
hahaha..
luruih sngt la ko tuu..

to sid:
ko wat kat mana open house?.. ottawa ke kelantan?..
hahaha..
trimas je la.. dua2 aku x dtg..
ko tapow utk aku je la..
kehkehkeh..