Wednesday, November 4, 2009

~...Aku dah x larat...~

Maaf, tp seriously, aku rase dah nak give-up wat bende nie..
tp x boleh.. biler dah buat, xkan aku nak stop separuh jalan..
aku sndr rase bnd nie dah siap almost 54.4%.. ok ke?.. sengal~..

entah~.. ini 1st time aku involve ngan bnd2 berat cam nie.. susah~..
kalo ade duet, ckp pki air liur pown, sume jalan.. tp kalo bnd nie sndr x teratur, sape nak buat..
penat wey, series aku penat giler~.. luaran laen.. dalaman laen...

aku xtaw knape aku blh fikir cam nie.. kalo aku give-up, hancur arr team aku..
tp aku syukur sngt2, sbb jadual 2nd sem nie aku relax sket..
dah exempted arab la katakan...*kononnye la..

sbb tue la, aku tiap2 hr tidolmbt, bukan ade homwork pown, tp cr ketenangan.
Seriously, aku bukan nak ckp per arr kan, kalo dah nme pown pompuan, pot..pet..pot..pet..
asyik bising jer kejer.. tgh2 mlm pown nak memekak.. bongek giler~..

~ aku doa sngt2 supaya Allah bg aku kekuatan..
~ aku harap sngt2 supaya kawan2 aku support aku..
~ aku harap sngt2 team aku comitted dgn every task..
~ aku doa sngt2 supaya aku terus berdoa utk harapan nie..

Maaf, tp aku betul2 penat.. xpelah, biar aku tido dulu.. Goodnyte


..ALIA, AKU TAW KO BOLEH BUAT!!!..


p/s: entah ape la yg aku fikir smpi rasa terbeban cam nie... life isn't perfect w/o challenges..

6 comments:

aLam maya said...

be strong! Allah ada :)

Unknown said...

salam..
jgn give alia..
kitorang sume ada nak support ko..
jgn risau aku pon nak gak tgk hasil kerje kita ni nnt..
kite wat sme2 k..

Aisyah Shams said...

all the best & good luck`

Unknown said...

the last sentence is correct with no doubt...

hidup ini x kan puas tnpa cabaran...

percayalah aku alia...
kalo ko nak moral support...
insyaAllah aku sntiasa ada...

tp ko pun kna kuat gak...
smoga kekuatan ko mmberi ko kejayaan...
insyaAllah...

Alia Ramley said...

to all commenters:
thanx korang.. I really appreciate that.. Aku nak up kan lg semangat aku nie.. hehe..

choco_taurusz said...

lek r....
hdup ni mmg pnuh ngan cbran...
hdup tnpa cbran bkn hidup nmanyer...
nkmati cbran dgn sikapp pnuh positif k