Monday, December 13, 2010

penat weyh. penat2x..

..Salam to readers sekalian..

1st day kat uia gombak after finishing that "tahi week" bak kata tukang kata, aku rasa mcm hari explorace sedunia jer. fuuh!!!... giler penat siot.. jelajah satu uia yg almost sume buildings mmg similar like damn hell!!..  mmg penat la nak naik turun tangga kan.. xpe2x.. br 1st day.. urghh..


 uia dr tingkap compartment ku. view cantik punyer.. =)


so, hr nie punyer citer.. pergi sttle kan registration procedure..

.. hntr document kat anr..
..hntr copy transkrip utk double degree kat aikol..
..amek gmbr utk kad matrik..
..hntr bank-in-slip kat finance..
..register wireless.. <-- pth blk gi mahallah sbb x bwk lappy.. =.="
..bank in duet yuran yg bapak aku pergi bagi total in cash. giler. takut aku nk pegang..


..oh. lupa. dh jmp Matyan ngan Zaem arr.. haha.. nafis jer x jmp lg. menyorok mana kau..haha.. fatin hanim dh jmp.. syahmi zubir pun dh nmpk.. sape lg? alep tawfik pun dh nmpk.. ok la tue..

perhatian! aku dah sesat bnyk kali dah hr nie. blk mahallah naik anak sepupu tangga batu caves. 122 anak tangga dowh. hebat kan. mmg skru longgar hbs dah. cram kaki aku nie..

ok. utk subjek. luckily aku dah berjaya register almost all subjects except for tilawah sbb section dah closed. total crdt hr = 22.5. giler x giler kan. 1st sem nie dah kena struggle. aku x fwd kan mana2 subject ke short sem. maybe subjek wkt 2nd sem nnt la. oh.. EOP ke.. kan3x.. bersusah2 dl.. bersenang2 kemudian.. kan3x..


 
..nie jadual. yg bergaris tue la.. klik utk besar.


 all dah best kepada sume aikol-ians ngan uia students la.. aku hrp blh struggle elok2 1st sem nie. xmaw maen2 dah mcm last sem cfs dulu.. huhu.. 


 till then~ esok kelas. yahooo!!..








p.s: sape2 bwk moto tue kan.. bg la tumpang weyh.. hehe..

2 comments:

najihah said...

aku terharu kau amek quote tahi week tuu..hahaha

penat kan weyhh..org hindu pun tak sepenat kita..dorang pg batu caves once a week je tak silapp :D

all the best alia!

Alia Ramley said...

jihah:
hahahaha... taw xpe..
all the best jgk jihah!!.. =)