Monday, August 3, 2009

~...Aku benci pki face mask...~


Hari nie, Isnin..03/08/09..[kul 9.15 a.m]


~ Sedang aku menghirup air soya, [pi mkn jap ngan Zehan, Syu ngan Aisyah]
tetiba je Pak Guard wat announcement..


"Perhatian kpd pljr UIA, anda dikehndki utk amek face mask kat klinik skarang. Pemakaian face mask adalah diwajibkan.. Mekasih.."


~ Mujur aku x tersedak.. haha..
~ Wei, br skarang suro pki.. pe arr.. suro pki je, x bg cuti pon.. hahaha..

~ Tapi kan, sbrnye aku naik rimas tgk org pki bende alah tue... suffocating.. cewaah.. nak bernafas pun rasa rimas+lemas..

~ Dah la td, aku dgr ade sorang nie ckp..

" Wei2.. skarang rmi kena kat Blok A ngan B2.."
..Nnt merayap plak kat Blok D ngan Blok E..

~ Per nak jadi nie weyhh.. cuak arr.. bile lagi nak cuti nie..
~ bak kata Mat Yan "UIA bajet bagos".. hahaha..
~ administrator tgg 100 org dulu, br bagi cuti..

*Bg aku, diorg nie tgg student mampuih dulu agaknye.. muahahaha..

~ dah2, x moh citer pnjg2.. aku nie tgh bajet nak pki ke x.. lemas giler wei pakai..aduuii..
~ gi mampos arr ko H1N1..
bab* punye selesema bab*.. haha..
~ kalo UIA kasi cuti pun, aku x blk rmh punye..
~ pi jln KLCC arr... dgr kata skarang ade sale.. yahhoooo..!!!!

bye2..

p/s: esok pi LHDN.. nak interview org sane.. written assignmnt ILH pun x siap lg.. aduui..


6 comments:

Syahiran said...

oh yea..bak kata aku..hahaha..bg je la cuti..tu pon nak kedekut..100 orang tu mgkin campo uia pj ngan nilai kot//hahahaha

~Ms. Alia~ said...

to syahiran:
ye la.. bak kata ko..
skarang br aku sedar cuti tue penting..hahaha..
hrp2 arr 100 org tue cmpr uia pj ngan nilai..
hahaha..

atai said...

aku harap korg cuti la...n then cuti raya korang dpendekkan jugak mcm ktorang~

muahhahaha!!!!!!!!!

z(0)wL said...

aku lagi best...
skang ni aku x leh nak outing ngn bermalam kat luar...
mmg minggu ni aku x leh kuar r...
pas2 plak pntdbiran ckp kalo ada kes, dia nak krntin kitorang kat dlm...
dgn x de kuliah, pas2 kitorang kena duk dlm je r...
lgi tensen....

Si Pengembara said...

gaya purdah baru,
fesyen terbaru
diperkenalkan oleh nurse2..

~Ms. Alia~ said...

to atai:
cuti mmg arr best..
tp kalo kena pendekkan cuti yg laen..
baek x payah...
hahaha..

to zul:
ala.. kesiannya..
duk terperuk arr ko dlm matrik tue..
x leh nak kuar..
muahahaha...
xde guna langsung cuti tue..
tido jer la..

to auzaie:
yeah~~.. gaya purdah terbaru..
haha... lemas..lemas!!!..
wat kmpl karbon dioksida jer..
hahaha..