Wednesday, January 27, 2010

~...anak sulong...~

saya tahu saya anak sulong. kewajipan lg tgg dr adik-beradik yg laen.
arwah makcik saya, Ami, slalu pesan..
suro jd yg terbaek, jd contoh untuk adik-adik saya yg laen, even to my cousins as well.

..TAPI..

saya nie manja. xreti nak jimat. suke boros. top-up pown suro Ma ngan Abah.
dlm dua mngg, saya boleh habiskan rm200 dlm sekelip mata...
ooh tidaaaaaaaaak.
saya suka shopping. kalo dah suka, mmg saya beli ~ regardless of the price..
saya suke kasut, baju, beg, teddy bear, laptop accessory..

~saya rasa saya kena cari suami yg kaya~
eh2.. saya sendiri kena kayakan diri saya dahulu..
dpt husband kedekut, saya akan merana..

dimanakah sikap kematangan pabila berumo 19 tahun?..
xpernah wujud pown.. duuh..

*kalo nafis baca nie, mampos aku kena gelak*


what the hell yg aku merapu nie?!!!...
..hahahaha..

*beginilah kalo tencen nak final exam..*


..gud luck for final exam guyz..


7 comments:

Faisal Admar said...

wa! rm200 2 minggu??? asal banyak sangat.

Alia Ramley said...

to faisal:
sbb nak beli makanan lorh..
haha..

Faisal Admar said...

oh ingat topup! hehe

Nafis Zulkiflie said...

kam0o nie..
kate matang??

haha..

Alia Ramley said...

to faisal:
top-up rm200 within 2 weeks?
whoaaaaaaaa... hahahaha..
that's hilarious..

to nafis:
hahaha.. kantoi di situ..

Faisal Admar said...

haha. tengah baca buku apa lak sekarang?

-li.zue- said...

camne plak ngn aku yg abeskan rm1250 dalam sebulan...??
heh.xguna punya anak sulong!
ahahaha


*erk.tp.yg tu..kasi tolak ak beli printer skali eyh.yg len..agak keborosan di situ. -_-"