Saturday, September 18, 2010

raya --> alamak, buncit!




Salam to all bloggers.

ok sume. dah hbs pose. berat badan mst naek kan? kan3x.. jgn tipu

tue la korang. MELANTAK SANGAT. sape suro? hahaha..
xpe2.. jgn riso ek.. meh aku tunjuk cr2 nk kempiskan blk perut tue..

nk taw cm mana??

jom tengok!


1) 1st.. angkat kaki tinggi2 cm nie.. 
wat atas katil la senang.. xsakit punggung tue. =P

eeeeyyyyaaahhh..

2) pastu angkat kaki kiri.. tarik sket.. kasi stretch lbh sket.. =P

ho yeah!

3) then.. angkat kaki kanan plak.  =P

watcha!!..

4) tp yg kanan nie kasi stretch lbh sket ek.. ikut jer la.. =P

yah3x.. pull2x..

5) next.. lenturkan badan belah kanan.. diikuti sblh kiri..

lentur.. lentur.. lembik.. -.-"

6) ok dah.. then.. rilex.. =)

fuuhh.. lega.. -.-!

korang wat cm nie smpi bila2 pun x kan kempisnya perut tue.. haha..

comel kan. korang jgn pkr lucah plak.

these pictures show bear doing yoga; taken in Finland..
credit to Afif Fahim..thanx for the pics dude..
klik here for the link.. =)


..bears are totally and ultimately cute. REGARDLESS of their smell. haha..


p.s: sape gemok? saya x... x.. ok fine. dah gemok.

7 comments:

pa'din said...

haha...
bengong...
ni senaman ape?
aku xserupe dgn haiwan itu...

Alia Ramley said...

to padin:
haha. aku ckp maybe ko dah gemok
bukan bear tue mcm ko. ko x comel mcm dia la. haha..

nadrah zainuddin said...

weh aku punya lah baca ingat betul. hahaha. sengal kau alia. hahaha.

Anonymous said...

sape buncit ? saya angkat tangan !

Alia Ramley said...

nad:
hahaha.. try la nad. mana la taw kalo berkesan.. =P


Syirah:
sila amalkan senaman tue ek. haha..

Awan Mentari said...

like dis post.. hehehe.. selamat mengamalknnya.. ;p

Alia Ramley said...

raja:
hahaha.. selamat2x..