Monday, February 7, 2011

mid-test. =.="

 Assalamualaikum wth.. n greetings.. =)  kasi sopan sket..


currently at uia. specific sket dlm bilik lah.. smpi hr sabtu, rumet xde. tggl sorang. wuwu~.. xper lah, nk wat cm mana. layan diri jer la. nk turun dinner cafe plak x bkk lg. wuwu~.. naseb baek Midah n da geng ade, blh la nak order kat diorg. kih3x...


cuti aku wat per? asyik kuar jer. buku plak x berapa nk sentuh.. huhu. buat berat bahu jer gigih bawak balik satu beg, padahal.. hampeh. =.=" ade lg 6 test nk kena hadap. hadooi... 


oh. aku dh tgk dah citer khurafat; perjanjian syaitan tue. giler seram!!.. seyes seram. aku x berapa nk tgk sangat sbb asyik tutup mata smbl menjerit. hakhak.. time part hantu jer sah2 tangan kat muka. pastu tgk celah jari yg mana lubangnya lagi kecik dr lubang hidung aku. wakaka.. penakut!.. chicken betol.


.. citer tue pun xde la seram sngt kalo x wat sound effect yg mcm giler babun tue. hehe.. =P





 now. its time to studying. no play2 anymore. wkt 1st year nie la nk score. fb plak dh tutup. no more fb-ing. bak kata Riman- ex-senior kat SMART skarang kat Aussie: jangan hambakan diri kat fb. bukak lappy jer terus terkam fb. mcm xde life. hakhak.. so, aku decide tutup jer la. but still aku akan bukak blk pas nie kalo ade masa sbb nk buang gmbr2 dlm account aku tue. =)

oh one more thing, dpt mesej dr COMRADE, katanya ade trip gi cameron highland weekend nie. nk gi ke x ek? sbb isnin tue ade test ngan presentation. selasa tue plak rasanya ade program w/p cuti n rabu tue ade test. cm mana nie? nak pergi!!!... =(


adoi.. papepun..

 well.. wish me all the best for my studies.

dn semoga dipermudahkan segala urusan.. dunia dan akhirat.. amiiinn.. 








p.s: fb dh ttp. tggl twitter jer la layan skarang nie.. hehe..

No comments: