Sunday, April 24, 2011

HEHE.. --> senyum mcm pigs dlm angry birds..

angry birds?.. alah.. dh lama dah hbs maen..
best??.. boleh la..
maen smpi tensyen..
aku benci tgk those pigs' smile..
very2 annoying kalo aku fail "puff" kan diorg.. derr..


 ..Angry Birds..




thanks to my cayang yg introduce kan game nie ek..
smpi kan Michael Bay nk wat movie angry birds.. wat derr..
trailer entah pape.. ishk~..

xkshla.. now dh dpt maen game tue dlm hp..
sbb hp alia ramley kini telah berwajah baru..
hoho.. tepuk tgn sket.. =P


..currently im using this nokia X3..

 but due to sudden blackout kena hntr repair..
mujur ada warranty lagi..
announcing = nie hp ke 5.. hoho~..
mmg dasar x reti jg hp..

dn kini..
henshin!!.. toing~~..


..nokia E7-00 yg br kuar kini berada dlm genggaman..
.(kalo adek aku taw nie mampos la).. hahaha.. sila jgn jeles..


x logik sbnrnye hp nie blh ada
sbb yg beli hp nie bapak aku..

beli sbb hp dia tgh repair..
 smntr nk tgg hp siap, dia gi beli hp nie..
dgn alasan: saje nk merasa.. kejadah??
 wat derr..~~..

bila hp dia dh siap..
mula lah x nk guna.. dgn alasan: hp besor sngt.. hahaha..

..dn aku yg tgh xde hp nie..
ape lg.. amek kesempatan la kan.. wakakaka..

tue yg dh blh maen angry bird dlm hp.. haha..
..alia ramley, sila jgn riak..!

 xde la.. xtaw la aku dpt pegang ke x hp nie..
abah kata kena tgk prestasi.

maknanya:

1) bgn pg sidai baju kemas rumah
2) memasak pagi ptg siang mlm..
3) lipat kain baju..
etc..


 yer.. inilah pengorbanan yg aku perlu lalui.. hahahaha..







 p.s: menjadi bibik x bertauliah di rumah.. temporary jer nie.. haha..

No comments: