Tuesday, February 24, 2009

~... Citer utk Hari ini...~

fuuh... penat dowh.. well.. tis mornig i've my car training... started at 9.00 a.m. until 1.30 p.m... what a mess..haha...

so... hari ini aku telah berjaya menjatuhkan satu lagi palang...kahkahkah.. kenapa aku kate aku berjaya..???... sebab pegawai JPJ ada..dan dengan terkejut beruknye mereka pabila aku dengan "sengajanye" menjatuhkan palang....sambil berdiri dan membentukkan mulut dengan huruf "O"..

wahaha...
ala..bukannye ape...part plg x blh bla kan..waktu FIRST nak msk parking tue...aku nie bknnye panjang...eh, tgg pun..kalo nak agak2 masuk tu..adui, mmg seram arr...haha...

tapi..best gak..cume bile la aku nk blaja naik bukit nie...adui.. x sabor nye.. ( eleh, mcm konfiden je kete lepas naik )...kuikuikui...

yg plg best nye kan... aku dah blh control clutch ngan minyak kete.. BRAVO!!..so, xde masalah lah arr aku nak "sign hak milikan VIVA ngan CITRA"...kahkahkah.... kalo la jd milik aku.. aku suro abg Cik nnt design body kete.. tmbh skit taring vampire...wahaha.... kasi gempak sket...






bak kata si wannmetal..: kasi gothic sket....

HAHA....

No comments: