Thursday, February 26, 2009

~...Sinetron Intan Season 3 menghantui...~

waduh... nak speaking indon la plak...haha...

erm.. aku nggak tau ngapa an si sinetron Intan tue merasuk aku..haha...

ya..yalah...yang pasti aku mmg udah terpikat sama sinetron Intan ini.. karna Heronya iaitu Rado, udah ilang ingatan disebbkan kepalanya terhempap sama batu waktu ingin menyelamatkan diri dari kebakaran...

Rossa yg menyalamat in Rado.. mentang2 rupa Rado itu mirip sama dengan Almarhum suaminya dia (Rossa), lalu perempuan nggak sedar diri ini menukar identiti Rado kepada Aditya, dan mendermakan kornea mata Almarhum suaminya ke Rado (Season ke2 Intan, Rado itu buta)..

waduh.. kasian dong sama Intan.. dia nggak habis-habisan nangis..sedih terus..karna ingat sama tunangannya Rado..huhu..aku juga turut seh nangis lihatnya Intan itu...yg pasti.. aku mau si Rossa itu cepat-cepatan mampus... supaya nggak nyusahkan perasaan Rado itu..

adui..kapan ya Sinetron ini mau ending...aku dah capek sedih-sedih an terus dong...Mudah-mudahan, ending nya bagus dan happy ending... ( nggak seperti Soleha) well..apa-apa pun.. aku suka bangat sama lagu tema Sinetron Intan ini.. nyanyian dari Letto.. RUANG RINDU...

enjoy ....

p/s : itu gambarnya DUDE HARLINO.. yg acting sebagai RADO.. hensem bangat seyh..!!


No comments: