Monday, July 13, 2009

~...Teringat Zaman Muda...~[aku x tua lagi la!!!]..


# Zmn muda2 nie, haha.. xde arr, actually zmn lower form aku la.

# Aku slalu arr involve dlm sport.. haha.. sportswoman beb~.. [tue dulu la..]
(upper form aku hampeh)..sob..sob..

Well, game SOFTBALL is the best game ever la.. seyes aku ckp..

*tgh pening lalat pi hapai individual presentation, aku pi arr bkk jap gmbr2 lama*
..tu yg aku nak habaq sket dlm blog nie..

# Aku start maen wkt form 2-3.. cop2, wkt form 4 aku smpt maen skali, pi wakil Pahang utk national open kat Kedah..

Kalo korang ingt, kita ade camp batch kan.. haha.. aku x pi pun.. aku pi blk Pahang, pi maen arr.. haha..

*line up sblm game.. vs Ganu weyh.. musuh ketat!!..*

best w
o0OOO!!!..

dr start aku form 2.. meh aku nak list kan tournament yg aku prnh maen..:

  • District level - State level 05 (Johan)
  • MSSM Softball in Terengganu 05 (Johan)
  • National Open in Perlis 05 (N. Johan)
  • District level - State level 06 (Johan)
  • MSSM Softball in Pahang..[tuan rmh wkt nie..] 06 (Johan)
  • National Open in Perak 06 (N. Johan)
  • National Open in Kedah 07 (N. Johan) LAST GAME.. huhu..
~since 2 je MSSM yg aku maen.. 2 je la sweater aku dpt..~

thn 2008 agak kurang bernasib baek.. kalah dowh.. [agaknya aku x maen kot].. haha..
*bajet jer*

So, besenye aku maen posisi 1st base ngan 3rd base... 1st base senang jer.. tp, sume bola kena tngkp.. wild ke tame ke.. kena gak tangkap..

Kalo 3rd base, nie mmg posisi giler arr.. kalo bola kena pukul hala kat situ, alamatnye... paham2 je la...



Waktu training, pernah je aku kena jerit sbb fail tngkp bola..

*WOOOIII ALIA...!!!!*
malu siot.. tp 2 sume kenangan..hehe..

*wkt MSSM kat Terengganu*

~ To all coaches, thanx 4 everythings.. bnyk bende yg aku blaja..
~ sportsmanship...huhu..betapa berharganya kenangan tue sume..
~ plg best kalo part "menganjing" and "cheers" mmg x leh lupa arr..

*coach2 yg mmg best!!.. cop2, ade 3 org nyibuk plak..*

* last game kat Kedah, pastu per lagi.. kitorg pi holiday kat LANGKAWI arrr.. haha..*

x puas hati sbb x dpt naik atas helang.. kat nama pun jd lah..

  • kalo nak citer cam mane nak maen softball nie, berjela post aku nie nnt.. haha..
  • mcm BASEBALL gak, tp field kitorg kck sket and cara pitching pun laen..




p/s: comey x aku pakai catcher equipment nie..

haha..

saje je nak pakai.. bile lagi..








3 comments:

fadhli said...

"thn 2008 agak kurang bernasib baek.. kalah dowh.. [agaknya aku x maen kot].. haha..
*bajet jer*"

haha..xboleh blah..mmg bajet giler..poyo kow2 r..hahaha

"plg best kalo part 'menganjing' and 'cheers' mmg x leh lupa arr"

haa..part ni mmg aku stuju giler..
cam maen kriket aritu r..
best giler..mmg psiko kow2 r..hohoho

atpi yg xbestnye..
kene duk bwh matahari yg panas terik gler..huhu

Aisyah Shams said...

gambar last uh agak comel laaa~

Alia Ramley said...

to fadhli:
ske hati arr aku nak bajte ke ape ke.. haha..
dah la kriket kat kisas utk laki jer.. sengal..
aku nak maen gak..
aku lagi power arr dr ko..haha..

part psycho tue mmg diakui best arrr.. gempak dowh maen kutuk pitcher.. haha..
"pitcher cannot pitch.. pitcher cannot pitch.."

dyk bwh matahari tue mmg lumrah arr..
haha..

to ainazirah:
mmg comey pun.. hahaha..