Wednesday, December 23, 2009

~.. Mood Baru..~ vain~.. weekk.. :p


23rd December 09..
*selamat hari jadi kepada Afiq Fadhli & Nafis Zulkifli*

Salam to all bloggers

mood exam~ still in vain. btw, lawa x template br aku.. hehe..
tggl lagi 1 jer paper utk exam mid-sem ; Religion In Malaysia, sabtu nie..
kaco jer kan sbb Jumaat cuti Christmast..
so kalo xde la exam sabtu tue, mmg aku dah melencong arr..
cis~

pg td br jer dpt result utk subject ICT..
SUMPAH!! Aku ingt result aku fail weyh..
sbb madam kata mostly bdk kelas aku rmi fail, and of course arr aku mcm dah blh rasa aku akan tersenarai dlm fail list tue.. huhu :(
tp alhamdulillah giler2x arr.. aku LULUS!!.. ho yeah.. dan marks tue mmg sngt menerujakan aku..
aku mmg expect kalo lulus pown mmg atas pagar, tp marks aku mmg not bad la.. hehe..

skrip utk mock trial dah siap.. tahniah dan syabas kpd aku ngan Qiqie sbb pulun siapkan skrip tue ptg td..
mmg perah hbs2 arr kpale otak nak add and drop soklan.. haha..
skarang nie, tggl nak training jer.. aku x taw ar cm mana diorg nak hfl skrip tue nnt..
hahaha.. sian korang~..

dftr short sem aku dpt taw bln 1 nnt..
dh lama aku berhajat nak dftr nie.. so, short sem nnt aku blaja Arabic level 3..
nie utk mana2x bdk law yg nak amek shariah jer la..
and aku mmg minat pown bab2 Syariah nie.. mmg best arr..
mana taw kalo satu hr nnt Islamic law bukan utk family matters jer.. tp akan di apply utk sume cases and situation involving Muslims.. fuaahh..

btw, Salam Maal Hijrah 1431.. azam baru aku???.. ape yerk.. hehe..
nak struggle balik subject ICT kowt.. hahaha..
skarang pown aku selesa blaja GPL 1, better dr ITL sem lepas..
mmg best arr gak dpt analyse old English cases tue..
sedar x sedar nak msuk 2010 dah... kejap jer kan..
aku pown dah nak masuk umo 19 thn.. tp rasa mcm x matured jer.. hahaha..
dh la 19 thn, pendek plak tue.. eh2 correction, kecik.. hahaha..

hah, satu lg.. projek wat research kat HDC; HALAL DEVELOPMENT CENTER still lg on the way.. aduuhh.. bnyk kejer la plak nak pergi interview nie..
sume letter tgh di proses.. hrp2 blh fax cpt2 arr..
dateline 8th January dpn.. sempat ke nak siapkan bnd nie.. haiyaaa~

k la, aku skarang nie mmg mood berhibernasi.. ske giler tido..
dan rasa cpt lapar tp xde mood nak makan..
berat aku dah naek sekilo = 45.4 kg.. arrrghhh tidak!!!!....
kena puasa arr cam nie.. huhu~..

p/s: saya dah ade complete episod drama Boys Over Flower.. hehe..
sapa nak, byr down payment 30 rggt dulu.. wakaka..



k... babai~



No comments: