Thursday, December 3, 2009

~...X sangka...~


salam to all bloggers.. readers..

credit to Qiqie..

karya penulisan dlm Bahasa Melayu mmg best.. tp seyes, aku bukanla kaki novel cinta, epik atau sastera nie.. bnd2 tue blh wat bedtime story jer utk aku.. bkk 2 page, dah *syahid*.. haha..

2 words = MEMANG SINIS!!!...

aku tgh ckp pasal ape sbrnye nie?..
mcm nie, Qiqie classmate aku ade cdngkan kat aku utk visit 1 blog nie..
*since rmi kwn2 aku skarng nie dh addicted to fb, dan blog diorg dah bersawang tnp latest update"


ok2.. so, tatkala aku bukak blog nie.. aku just nak ckp.. MANTAP!!!..
cara penulisan admin mmg sngt bergaya.. entry2 die mmg sngt menarik..
berahi pown ade.. hahaha.. xde arr..
bg aku, entry2 yg die wat sume pasal life die..
tp gaya penulisan die mmg power arrr...
the most "lovable" en3 die..

mari aku panah jantungmu

aku menusuk hujung jantungnya sehingga dia gelisah, gelisah yang sukar diberi nama. wanita jika sekali tersinggung, lambat benar mahu berhenti getarannya. maka saat itu aku pun tahu hatinya telah tidak sengaja aku rembat dan tak pula aku berniat untuk memulangkanya. kepada dia aku ucapkan padan muka. kerana lawa. benarlah, kadang-kadang kecantikkan juga boleh jadi satu sumpahan.

cam mane?.. best kan.. hahaha.. ayat2 bahasa Melayu mmg power.. minda seorang laki mmg hebat la kalo bab2 cam nie.. so btllakn..
~ lelaki dianugerahkan 9 akal dan 1 nafsu.. :P
.period.

credit to Haz Lazmi..

nie citer pasal bnd laen plak.. sejak smlm, pas aku visit blogger2 yg arbitrary nie.. aku rasa mcm emo terlebih la plak.. x pasal2 aku wat link entry2 diorg kat fb.. hahaha..
kpd kwn2 aku yg dpt entry tue, sory arr.. hahaha.. tp mmg best woo kalo korang baca sbrnye.. bg korang bukak sket mata tue..
tp, maybe aku nie ikut sblh pihak jer.. x taw mana satu FAKE atau PLASTIK.. haha..
blog2 yg aku layan nie semuanya pasal politik.. mengutuk sekeras-kerasnya parti Pembangkang. Well, honestly.. aku nie mmg org KERAJAAN.. org NAJIB.. hahaha..
*bngg sbb aku admit dlm blog aku sndr*
entry2 yg diorg buat mmg superb arr.. kes DSAI.. Tok Guru Nik Aziz.. Lim Guan Eng.. etc..
skrang kan dah ada bnyk isu "bolok" yg pihak pembangkang buat.. mcm sengal jer..~ bla arr.. hahaha..
eh2.. blog aku nie bukan blog politik taw..
aku still ingt kat demonstrasi kat Penang yg wat kat KOMTAR tue.. org2 Melayu x puas ht sbb DAP mansuhkan DEB.. meh aku nk tny, yg korang GEDEBE sngt pergi undi DAP tue pesal?.. skarng bile dah kena pijak.. padan muka!!!.. smpi Lim Guan Eng sndr " jijik nak pjk" muka2 org Melayu yg pernh berada dlm parti diorg... TAHNIAH!!..

tp nie kan kes lama.. so, bila aku ingt blk, aku mmg berani ar ckp..
"BODOH GILER ARR..".. hahaha..

ok2.. aku x nak cemarkan blog aku yg cute nie dgn api2 emo aku.. ngehehe..
kpd readers yg terasa ngan entry kali nie, aku nak say sorry arr..
tp nie blog aku, ske ht aku la.. kuang3x..
.period.



p/s: pape pun, http://penjarakedamaian.blogspot.com still jd feveret aku no 1.. hehe.. x payah taw la knape, sbb penulis die pown mmg hebat.. haha...~

3 comments:

aLam maya said...

aku dah baca blog faveret no 1 ko tu. best jugak!
aku dengar penulis blog tu adik ipar ko? betul ke? hahahaha LOL =p

Alia Ramley said...

dah baca?.. tahniah la weyh..
mmg best pown sbb aku DENGKI ngan penulis tue.. wakaka..

tp kalo bab penulis tue adip ipar aku atau x, aku x pasti lorh.. sbb kena tny gak tuan punya badan tue..
sama ade die nak ke x..
muahahhaha..

nadrah zainuddin said...

weh not bad la yg blog bm ni..tp aku ssh sket nk phm ayat die..hahaha..tp aku da follow! haha