Monday, May 3, 2010

exam yg sggh #$%#%$%


Salam to all bloggers.

those censored words means i was too fed-up with the exam.
urghhh!!!... (mmg x leh lupa dowh)..

..what a day.. !!!

..what a heck.. !!!

..what the hell... !!!

..what the fish.. !!!


dlm crs slip (slip exam) stated that the exam would be started at 10am..
meh aku ulang.. pukul 10 pagi.. 10 pagi..!!!!...


I woke up early, baca2 sket.. touch up otak last minit..
dah kul 8.30 dh...~ ala rilek la.. exam kul 10.. kul 9 nnt mandi arr..


tetiba zehan dtg bg taw.. "ALIA, exam kul 9!!!!" MySpace



owh wtf!!!.. aku kol awe.. x angkat.. sial dowh.. siot jer!!!..
terus gi mandi.. siap tgk dah kul 8.50 dah.. 


MySpace
xde maknanya aku nak mandi cam nie.. wuwu~



weyh.. tudung x iron lagi!!!!...  MySpace



aahhh.. iron cepat..!!!... mampus arrr... benci30x!!!...
kelam kabut dah.. bangang.. bangang.. bangang..


smpi kat sem hall.. sume dah masuk.. 
skali perasan awe kat blkg aku.. lmbt gak.. aish~..


serabut rasa aku jawab tadi.. dgn tudung entah betul entah x..
mampos la ngan tudung.. aku kisah ape..
exam lg penting.. final plak tue..
dah la pen hilang..!!!.. jatuh mana aku xtaw.. tggl pen hitam jer..


belek2 kertas soklan sblm jawab..
40 soklan dowh... banyak tuu.. 
xpe2x.. ALIA boleh.. ALIA boleh.. MySpace


aku tgk, mostly classmate aku dok sit kat blkg..
geng2 lmbt cm aku arr per lg.. sume bajet exam kul 10..

ustaz khaidir tetiba dtg dekat bisik.. "ALIA, najihah mana?"..
aku: : "entah.. xtaw.." (xde masa dah nak pkr org laen.. hp pown x bawak)..



2 hours doing arabic final was not ENOUGH!!!.. 
mid-sem ari tue 30 questions pown 2 hours..
asal 40 questions pown 2 hours gak.. (mmg thp bengang melampau)..


soklan seyes mencabar kepala otak..
soklan wat ayat dr frasa perkataan arr plg dahsyat skali..
aku bajet nk tanya ustazah.. "ustazah, ma ma'na hazihil kalimah?"
ustazah.. " la adri.." 

(ceyt.. kedekut punya ustazah).. MySpace


aaaaaaarghhhhhhhhh... mcm mana nak jawab kalo xtaw..
amek masa pikir nak wat genaral sentence..
tibai arr.. mampos arr..
asalkan sume berjawab.. xde maknanye nak tggl kosong..


essay plak boleh arr..
dah sehabis baik aku wat.. nak jaga nahu lagi.. aish~


ok.. aku plak bajet ustaz2 nie nk bg masa lebih sket..
yer arr sbb rmi kot xtaw exam start kul 9..
aku pown xder arr nak cek detail2x lg..
stakat cek sume soklan berjawab dah arr..


sekali ustaz2 nie terus nak kutip bila hbs masa..
arrghh... mampos~ MySpace


dah arr duk kat blkg skali..
kertas aku arr kena amek dulu!!..

aku: "kejap2 ustaz.. kejap.. kejap.."..
ustaz: "ala.. dah2 la tue.. ala, boleh tue.. meh sini kertas.."


wuwu~
nak nangis~.. xpuas nak jawab.. x puas nak cek..
xsuke.. xsuke.. xsuke..
smpi dorm.. pas tue kol ma, nangis sket2x.. pastu TIDO..


end~

pas nie MUET versi arab plak hr jumaat. adeh~.. MySpace




p/s: carry mark over 60. aku dpt 50. awe dpt 51. highest kot.. siot!!!.. 
nyampah aku ngan mamat sorang nie.. 
btw, aku dah x leh bkk fb.. asyik server error jer.. per kes nie!!!.. hish~


7 comments:

dinieezyane said...

uishh
blh pulak waktu exam berubah tiba2 eh?
mesti seronok kelamkabut. haha

Aisyah Shams said...

what the shell?
what the squid?
what the frog?

adoh.. cian kwn aku
oke2, all the best for 'MUET'

Alia Ramley said...

dinie:
seronok ko kata.. menyampah aku..


ainazirah:
thanx.

syara said...

ish alia awat la hang !

Alia Ramley said...

syara:
haha.. kalut weyh..

najihah said...

aku dak pecah rekod dtg lambat time exam..tak penah aku wat selame 2 sem tau?

:((((

Alia Ramley said...

jihah:
hahahaha.. aku pown..