Sunday, May 30, 2010

scary countdown~


Salam to all bloggers.


currently in Puchong Prima~
last entry sblm bergelar student uia pj..
yeeeekk~

gosh!!.. aku bawak bnyk giler kot barang.
5 buah beg; 1 beg trolley, 2 beg bese, 1 beg lappy, 1 beg kelas..
blm termask baldi.. kasut.. tikar.. blablabla.. hehe..

dah trg2 kat situ ada 3 beg baju.. of course la  aku bawak bnyk giler baju..
sblm brltk td aiman kol..
dia kata dia dah taw blk dia kat mana..
aik?.. dah taw?.. maknanya mmg dah fix arr..haish~..
ada ketakutan di situ~.. sapa la roommate aku nnt.. (risau)

syira tny kat fb: nak pakai bj apa dftr esok?..
aku?.. pki jeans blh x?.. ke bj kurung?..
haish~ ada keraguan.. xpe kan pakai jeans...
bknnya pak/mak gad nk smn students dpn parents.. pooodaaah~

haa!! teddy aku.. mana blh x bawak!!..
nak rmps?.. no way.. pndi2 la aku sorok nnt..

dah cuak nak dftr esok nie..
adeeeh.. scary countdown~..



p/s: weyh, aku rasa aku bwk bnyk giler forbidden stuffs.. hehe..

5 comments:

muaz shukor said...

rilek ajewh . haha . pj wireless agak kelajuan ah
haha

dinieezyane said...

Peraturan untuk dilanggar.
Rilex suddeyyy. haha

nadrah zainuddin said...

aku kene bilik ngn dah sc dow 2 orang. sorang lagi dak law tapi aku tak kenal sape :( sedey :(

Alia Ramley said...

muaz:
laju? mana ada.. lembap ade arr..

dinie:
yer betul.. dan kalo kena saman padan muka.. hahaha..

nad:
huhu.. sian kau.. xper nad, berkenal-kenalan la.. haha..

Zierwa Zainal said...

haha...byknye bju bwk..

kalau sudi komen la entry saya..
rumah sewa