Friday, April 3, 2009

~...Mereka yg BERUBAH atau Aku yg Harus Menerima PERUBAHAN itu...~

Everyone has changed!!..
Aku dah lame nak tulis bende nie, cuma aku takut aku salah tafsir, atau ade yg terasa, atau aku dah x up-2-date, atau.. whatever la..


2 tahun skolah kat KISAS, aku, Husna ngan Dila meninggalkan skolah kesayangan kami SMART, dan kawan2 aku yg best dan satu kepala. Lagipun, ramai yg pindah skolah laen ; MRSM/MTD/SBP/TEKNIK/SMKA.. So, 2 tahun berlalu, mst bnyk perubahan. Ye la, wkt form3, muke2 still bebudak lagi, perangai pun x matured.. and, aku yg kls bahasa arab, mmg aku akui x brape rpt ngan budak2 yg bukan kls bhs arab..(melainkan klo dak hostel la)...

1st skali, jgn salah tafisr makna PERUBAHAN yek.. x semestinye yg tdk baek/sebaliknye.. so, bile time dah hbs SPM nie la, aku jumpe smule ngan kawan2 aku yg laen. Aku mmg rase bersyukur arr sbb dpt dtg wkt reunion (w/p it was a girl party).. aku jumpe blk ngan bdk2 3G, and bdk2 ostel atau bebudak laen, w/p x brape rpt arr.. Kwn2 lame msh x ubah perangai. Gile2 and *sewel* sket..hehe..

so, ape yg berubahnye..??

~ errm.. kalo bdk laki, style dress-up mmg aku terkejut arr.. (jgn kte aku dah out-dated plak).. cumenye, rmbt dye, and ade yg jd smoker..w/p aku x brape kenal, tp yg aku tau, wkt kat skolah mmg dye bdk pandai and socialize?? tue aku x tau arr.. cume pas abis spm nie, ramai la yg berubah kpale otak..haha..kalo pasal couple, aku mmg x heran.. cumenye, kalo dah smpi kena tngkap, yg nie aku mmg dah x blh nak kate ape.. sbb yg aku tau, bdk tue/bdk nie.. bkn perngai cam tue.. People's changed??..*no idea*

~ bagi bdk2 pompuan, mujur la kawan2 aku msh bertudung litup.. jaga perangai, tp still, kalo pasal couple2 nie,.. aku just no komen la. Tue hal diorg la kalo nak couple2 nie.. Yang aku nak ckp sbnrnye xde pape pun, just mcm bile kwn2 aku yg bdk2 kls bhs arab mix up ngan bdk2 laki yg bkn kls bhs arab, aku akan kata.. *eeww, what??.. ko kwn ngan die ke??* mmg la aku x tau ape yg berlaku spnjg 2 thn tue, cumenye, bile aku tgk sndr bespren aku bercakap/berbual/dingorat/diusik ngan bdk2 laki yg mmg aku x brape suke dissbkan oleh socialize lifestylez, aku mmg heran + terkejut..


~ yg nie bkn perbhn yg negatif yek, cume aku nak ucap WOW!! kat sokey and the geng sbb diorg manage utk built up a band ; THE NAME.. yg nie mmg aku suprise giler ble dpt tahu.. Mmg aku akui, sore sokey mmg best, tapi x smpi ketahap diorg akan buat band sndr..apatah lagi anak MB Pahang pun skali..kihkihkih..so, diorg pun dah pernah wat performance skali ngan band2 indie yg laen (HUJAN/BUNKFACE..etc..), cume aku hrpkan, pelajaran jgn dilupakan.. tu jerk..


[papepun, kepada sume kawan2 yg mengenali diriku/kawan2 aku yg sempoi/kawan2 aku yg satu kepala & sewaktu dengannye, aku mohon ampun sekiranya ade yg terguris perasaa. Xde maksud utk memperlekehkan mane2 pihak, cume post nie dtg dari hati yg ikhlas]

No comments: