Thursday, October 21, 2010

20.10.2010


Salam.. salam.. salam..


..beban dah keluar. stress2 sume dah hlg..
..result pun dah kuar.. 

..tp aku tgk 21.10.2010.. br jer la tgk benornye.. nk tgk smlm jgn harap arr. duk refresh beribu kali pun xde guna. so, better la aku tgk hari ini. smbl2 tgg loading.. bkk fesbuk, org duk sebuk ckp sal result.. tny sana sini.. aish~~..

result aku??.. heh..

..maintain. x naek x turun...

perasaan: blurr~.. subjek yg aku blh dpt A.. aku x leh dpt.. so, padan la muka aku kan.

dn di sini, aku nak ckp.. saya sngt JELES dgn nadrah zainuddin yg dpt 3.5++.. =P
..ok fine..

..xdpt nk apply scholar. xdpt nk achieve target. xdpt kepuasan. pffftt.. =P

so.. aku x phm nape la ade sesetengah org nie expect aku dpt 3.5++.. yg plg dahsyat 3.6 plak tue.. GILO ke.. ceyt. sesape yg terasa kat sini.. xleh nk ckp per la kan. aku x sehebat mana lah.. =P

huhu~~.. demam melanda.. =P


dah2x.. pape pun.. alhamdulillah..


*buat pertama kalinya aku x post result aku sbb malu dpt teruk*


..08.12.2010 --> Gombak mari..







p.s: heh.. sabar separuh dr iman.. tgk la nnt..

9 comments:

AfiqahRazak said...

jgn risau..yg penting Gombak yg melambai-lambai dari kejauhan

Alia Ramley said...

afiqah:
yo lah..

nadrah zainuddin said...

kau suka bagi publisiti dekat aku kann -___-"
alia result kau ok what. bukan teruk pun. cheer up! jpa bagi 3.4 and above. maybank bagi 3.0 and above. boleh jee. kau kena pandai cari lahh :)

Unknown said...

po kono ko ni??
domam x elok2 lagi??

cute said...

alahai, kesiannye, nti afif blik nti afif blanja alia eh...;)

Alia Ramley said...

nadrah:
hahaha.. mmg la.. aku mmg ske kenakan ko.. weee XD..
THANX 4 the info btw..

zul:
eh.. bila masa plak aku demam?

afif:
haha.. xyah nak kesian la.. ye2x.. nnt afif belanja.. =)

najihah said...

HAHAHA

cgpa aku tak lepas 3.5

tgk aku boleh gelak lagi..HAHAHA

*nak nanges sebenarnye*

najihah said...

HAHAHA

cgpa aku tak lepas 3.5

tgk aku boleh gelak lagi..HAHAHA

*nak nanges sebenarnye*

Alia Ramley said...

Jihah:
hahahaha.. jom la nangis sama2x.. =)