Saturday, October 23, 2010

sakit punggung+newborn baby.



Salam to sume la..

 jgn terkejut dgn status di atas. tidk membawa makna x elok. jgn pikir bukan2x kay..

terlalu terperap dlm rumah. kuar pun kdg2x.. nk maen basikal jgn hrp arr. Ma dh angkut bwk blk kg. wuwu~ basikal merah ku. dh 8 thn aku jaga basikal tu woo.. elok gi kalo ade kat rmh. aku blk kg jer. hampeh.. ..jahanam beskal aku!!..

so.. aku xkan benarkan lemak2 x guna berkumpul. skarang maw DIET.. DIET.. dan DIET.. maw KURUS.. KURUS.. dan KURUS.. keh2x.. 

 yeah.. JOM KURUS..


tiap2 ptg maen badminton ngan anak jiran sblh. op coz la lelaki. form brape enth x la taw. aku mana la ade geng kat sini. sume bdk2 kecik. plg besor pun form 3. dah tue.. sume laki plak. nak x nak join jer la.g dr aku ddk lyn citer Cinta & Anugerah kt tv9 yg entah bila nk hbs dn sket2 nk iklan smpi tahap bengang melampau, baek aku kluar gi maen..

 ..errkk..


Ashraf Sinclair ckp indon beb.. entah bila nk hbs.. grrr.. asyik iklan jer memanjang..


citer nie aku layan gak. hero giler hensem.. tp citer berbelit2.. kejap gadh kejap baek.. NYAMPAH!!..


ptg td.. duk maen badminton smpi sakit punggung.. arrghh.. yo la, xde maknanye aku nk eksesais dulu. ala2 renggangan badan la. capai raket, terus arr maen. pki selipar crocs. terbaek!!.. and ended ngan sakit punggung sebelah. muahaha.. <-- padan muka. xper la, at least dpt berpeluh.. buang lemak2 cuti.. 


newborn baby?.. ahaha.. tgk nie.. 




Panasonic Lumix - Pink Rose punye digital camera. hehe.. br beli td..

ganti yg lama.. Canon biruku yg hilang disebabkan....... =((... sape2 terasa mntk maaf la. kdg2 aku pkr menyesal gak sbb bg pinjam. bior la. pas nie mmg aku x bg pinjam dah la..

..aku pki duet sndr beli camera nie.. last2 hlg jgk.. huhu.. =((


well.. jgn la ingt aku nk mengungkit.. but that's the story.. so, next week.. off to Tangkak, Johor. resepsi wedding 10.10.10 belah lelaki plak. blh la rasmi LUMIX tue..


..nie kamera Angah.. giler kedekut nk pinjam.. buwekkkk... =P









p.s: pas nie xmaw dah pape hlg.. =)..

5 comments:

afif dah x cute said...

=.='

AfiqahRazak said...

hero CINTA KIRANA tu x ensem lah alia!hehe

Alia Ramley said...

afif yg merajuk:
=P

afiqah:
weyh.. ensem la.. cute giler dowh.. haha..

nadrah zainuddin said...

omg alia. mcm mak aku layan cinta dan anugerah tuu. bosang akuu. haha.

Alia Ramley said...

nad:
hahaha.. best arr citer tue. tp bila aku dpt taw ending dia.. arrghh.. frust giler..