Monday, November 15, 2010

tadika --> prasekolah

..Salam readers..

 
Majlis Graduasi Prasekolah zon 3

venue: Dewan SK Bunut Rendang
date: 15/11/2010

- SK Bunut Rendang
- SK Indera Mahkota Utama
- SK Mat Kilau
- SK Sungai Soi


ok. hr nie ada majlis graduasi prasekolah adek aku.. which everybody calls him BABY.- 6 years old oredy but still got "baby-called" in front.. aiyaaarkk.. oh btw, pra-sekolah tue lbh kurang tadika jer cuma wat kat skolah. bukan under KEMAS pun..

oh. since event nie peringkat zon 3, so ade 4 buah skolah rendah yg involve. adek aku skolah SK Bunut Rendang tue la. xsdp kan nm skolah tue. yer aku taw. xyah ckp. pfftt.. =P

erm.. since ma ngan abah x leh dtg sbb keje, aku la sbgi wakil penjaga terhormat dtg tgk bdk kck nie graduate. graduate dowh, ayat xleh bla. hah! hbs tido aku. dush. alah, nk kata kena amek gmbr dia terima sijil, xpayah sbb dah ada hired photographer. nie x.. dtg sbb nk rakam dia silat. arrghh..


..layan gmbr dia jer la ek..

nama sebenar: Mohd Iqbal Hanif b Mohd Ramley


..kawan2 silat baby..


..siap sedia nk silat..


..xreti lngsng nk senyum.. =P



pastu cm bese la kan ada performance dr bdk2 prasekolah nie. 1Malysia siap. cun2x.. haha.. dn aku hny ddk smbl menguap.. tepuk tangan bila perlu. oh snggh x ikhlas. haha. teringat plak zmn tadika jd leader conduct tarian. kahkahkah.. ada lg kot tadika aku tue.. 


* mujur ada buah hati kesayangan dtg teman. weee.. =) *
..thanx for coming.. and thanx for the cadburies for "baby" tho both end up in my tummy. haha.







p.s: teringat zmn tadika.. tudung on-off sokmo.. dush. -__-"

7 comments:

Afif Fahim said...

gengla adek alia ni dgn abg afif ;P
jom silat!!

Anonymous said...

woah ! kau dance dulu??hoho

Alia Ramley said...

afif:
hahaha.. blh la jdi sifu nnt.. =)


syirah:
aah.. chicken dance.. hahaha..

..Amir Alauddin.. said...

cadburies tue tuk baby..bkn tuk awak..=P
entah2x dia yg habiskan...hahaha
dahla xmalu makan depan org pose..pe nie..ish2x..

Alia Ramley said...

amir:
hahahaha.. biar la.. sape suro tgk org makan.. =P

dinathia ramley said...

eh bukan nadia ke yang teman awk aritu?? kantoi.. haha

Alia Ramley said...

angah:
eh.. sape nadia???