Friday, March 20, 2009

~...Wedding Day...~

Abang Andak and Kak Puteri kahwin...

The wedding day was on last Sunday, 15th of March.. at Gemas, Negeri Sembilan... fuuh.. it was a reaaally long journey from Kuantan..

I went there with 2 families.. my family and my aunt's family.. we stayed in a hotel named ERA HOTEL.. well, there was not many penghuni. I didnt see any foreign guests, either. Papepun.. bilik dye mmg best, and there was a bowling center at the loby...hehe..

so, the day came!!.. We wore blues.. and this were the bride and the groom..

ZULKARNAIN & PUTERI NOR ASYIKIN

sama padan.. sama cantik..
so yg nie kat umah pengantin pompuan la..



nie gmbr pelamin skali ngan meja makan pengantin..

hehe.. tgk le sape yg bawak hantaran.. the blues...( bukan chelsea tau)

hehe, bergambar le kejap kat atas pelamin...


SO KAT RUMAH PIHAK LELAKI... TERSANG, RAUB...


* bawk bunga manggar la plak.. kehkehkeh..

Tema warna purple..urgh!!.. i hate this color..



so, nie la gambar pengantinnye...


and so, nie la pembawa bunga manggarnyee.. hehe... me and my cousin, Nabila..


* so, tue je lah nak citernye..moga berbahagialah RAJA SEHARI tue...



No comments: